Eкoномiчний слoвник-дoвiдник

Цінові знижки — спосіб зниження ціни на користь покупця з урахуванням становища на ринку та умов контракту. Найпоширеніші Ц. з. 1) бонусні — надаються оптовим, як правило, постійним клієнтам за певний обсяг обороту протягом року. Можуть становити 7—8% від вартості обороту; 2) тимчасові — застосовуються переважно при сезонній торгівлі продукцією масового попиту; 3) дилерські (до 30%) — надаються гуртовим та роздрібним торговцям, агентам та посередникам. Знижки повинні покривати їх витрати на продаж та сервіс й забезпечувати певний прибуток; 4) кількісні (до 15%) — їх величина змінюється в залежності від розміру або серійності замовлення; 5) знижки „ сконто" (до 3—5% вартості угоди) — надаються за оплату готівкою або за дострокове здійснення платежів за контрактом; 6) спеціальні (приблизно 5—7%) — надаються покупцям, з якими у фірми склалися особливі, в тому числі довгострокові відносини.

НазадВперед
А, Б, В, Г, Д, Е, Ж, Є, З, І К, М Л, Н, О, Р П, С Т, У, Ф, Ц, Ш, Я