Eкoномiчний слoвник-дoвiдник

Франчайзинг — взаємовигідна угода, яку укладають на основі контрактів типу „Франчайз", тобто крупної „ родинної фірми, що надає право дрібній приватній фірмі протягом певного часу у спеціально відведеному місці організувати власну справу. Це допомагає підприємцю — початківцю правильно вибрати місце, проект, скажімо, магазину, устаткування для нього, отримати позику тощо і торгувати під маркою „ родинної" фірми. За ці послуги дрібний підприємець при укладенні угоди сплачує вступний внесок (від 25 до 100 тис. дол.) і відраховує певний процент (від 3% до 12%) з обороту на користь „ родинної фірми, у якої він зобов'язується закуповувати необхідні для нього устаткування і товари.

НазадВперед
А, Б, В, Г, Д, Е, Ж, Є, З, І К, М Л, Н, О, Р П, С Т, У, Ф, Ц, Ш, Я