Eкoномiчний слoвник-дoвiдник

Споживчий кредит — це продаж товарів і послуг безпосередньо споживачем з розстрочкою платежу. Він надається торговими і промисловими підприємствами. За користування С. к. сплачується процент, який, як правило, вищий, ніж у інших видах позички. С. к. є в основному короткостроковим або середньостроковим. У зарубіжних країнах, як свідчить досвід, зростає заборгованість по споживчому кредиту. Збільшується питома вага затрат населення на його погашення, Наприклад, у США вона становить 15—16 процентів особистих доходів населення. В деяких країнах Заходу прискорений розвиток С. к. пов'язаний з труднощами реалізації товарів. Але в цілому споживчий кредит допомагає населенню у придбанні товарів тривалого користування. До 90-х років С. к. існував в Україні. В основному він поширювався на товари тривалого користування (телевізори, холодильники, пральні машини тощо) . Як правило, для продажу через С. к. пропонувались товари, які були в магазинах. Товари підвищеного попиту не пропонувались (наприклад, автомобілі).

НазадВперед
А, Б, В, Г, Д, Е, Ж, Є, З, І К, М Л, Н, О, Р П, С Т, У, Ф, Ц, Ш, Я