Eкoномiчний слoвник-дoвiдник

Маркетингу стратегія — формування та реалізація довгострокових цілей щодо кожного сегмента ринку і кожного товару для здійснення виробничо-комерційної діяльності відповідно до ринкових умов та можливостей підприємства. М. с. розробляється на основі досліджень та прогнозування ринкових умов. Стратегія фірми включає у себе М. с. окремих ринків і окремих товарів експортної програми виробництва В її основі — комплексні дослідження економіки країни, яка цікавить фірму, особливо структури господарства та характеру розподілу доходів потенційних споживачів, їх потреб, потенційних конкурентів і їх товарів. Відповідно до стратегії формуються заходи маркетингової програми Вони можуть бути орієнтовані на максимальний ефект незалежно від ступеня ризику або на мінімум ризику без надій на значний ефект чи на різні комбінації цих двох підходів. Кожна М. с. деталізується і таким чином трансформується у перелік конкретних завдань на поточний період.

НазадВперед
А, Б, В, Г, Д, Е, Ж, Є, З, І К, М Л, Н, О, Р П, С Т, У, Ф, Ц, Ш, Я